Edukacinė penktokų kelionė

2020 spalio 9 dieną 5a ir 5d klasių mokiniai vyko į pažintinę – edukacinę kelionę Kaunas – Merkinė – Liškiava – Druskininkai – Kaunas.

Aplankėme Merkinės apžvalgos bokštą ir Merkinės piliakalnį, nuo kurių atsiveria nuostabūs rudenėjančios gamtos vaizdai, Merkio ir Nemuno santaka.
Nuvykę į Liškiavą apžiūrėjome barokinį Švč. Trejybės bažnyčios ir domininkonų vienuolyno ansamblį, užkopėme į Liškiavos piliakalnį ir skaniai papietavome restoranėlyje.
Mieste kurorte Druskininkuose kėlėmės virš Nemuno įrengtu Lynų keliu, aplankėme M. K. Čiurlionio paminklą ir memorialinį muziejų, bažnyčią, pasivaikščiojome nuostabaus grožio parke.Vėliau mūsų laukė edukacija „Sūri pamoka Druskos mieste” menininkų Aušros ir Tauro Česnulevičių sodyboje. Tai profesionali edukacija su druska. Druskos studijoje radome ne tik druskos – tai didelė geros energijos ir nuotaikos dozė!
Už puikius, informatyvius pasakojimus dėkojame gidei Audronei Bakūnienei.
5a, 5d mokiniai ir auklėtojos V.Verpečinskienė, A.Kazlauskienė.