Šiandien mūsų gimnazijos 5-9 klasių mokiniai ir jų auklėtojos dalyvavo didžiausioje nuotolinėje pamokoje Lietuvoje ,,Mokonomika“. Išgirdome apie kūrybą, tvarumą, finansinį raštingumą, pilietiškumą ir dar daugiau

Išgirdome apie kūrybą, tvarumą, finansinį raštingumą, pilietiškumą ir dar daugiau. Mokiniai dalinasi savo įspūdžiais apie renginį.

 

Ši pamoka man labai patiko!!! Ji buvo labai smagi ir įdomi! Labai ačiū už šį renginį visiems organizatoriams ir mokytojams, kad paskatino pažiūrėti šį renginį. (Augustė 5 kl.)

 

Man labai patiko renginys Mokonomika. Daug sužinojau apie ekonomiką, pilietiškumą, savanoriavimą, meną, kulinariją. Manau, kad ateityje labai pravers šios žinios. (Elzė 5 kl.)

 

Mokonomikos pamoka labai įdomi: visos temos aktualios mokiniams. Smagu, kad rengiamos tokios pamokos, nes visi, kas nori, gali išgirsti labai daug gerų dalykų. (Ąžuolas 7kl.)

Man labai patiko Mokonomika. Ji tikrai mane įkvėpė ir sukėlė minčių, kuo norėčiau būti užaugusi. Tikrai nesigailiu, kad pažiūrėjau. (Adriana 7kl.)

Mokonomikos pamoka man labai patiko, nes papasakojo, kaip taupyti bei kur investuoti pinigus. Geriau supratau, kaip siekti tikslo. Manau, dabar suprantu, ko man iš tikrųjų reikia ir kaip to pasiekti.(Upė 7 kl.)

Pamokos man patiko. Įdomiausia tema buvo ,,Kur dingsta pinigai?". Joje Rokas Bernatonis demonstravo daug magijos triukų ir rodė, kaip juos padaryti. (Justas 7 kl.)

Man šios pamokos labai patiko. Manau, kad šie patarimai, pasakyti pamokose, pravers mums ateityje. Daugelis vaikų dabar galės pradėti galvoti apie savo karjeros kelią, kuo jie nori būti užaugę. (Ieva 7 kl.)

Man labai patiko, nes vedėjai labai įdomiai pasakojo ir pamokos buvo labai įdomios.. Man labiausiai patiko pamoka su Orijumi Gasanovu. Tikiuosi, kad tas žinias, kurias čia gavau, galėsiu pritaikyti ir vėlesniame gyvenime. (Kostas 7 kl.)

Man ši pamoka labai patiko, nes joje buvo ne tik pasakojama, bet buvo įtraukiami ir žiūrovai. Mes turėjome atlikti įvairias užduotis. Ši pamoka praturtino mano žinias, įkvėpė mane kurti ir susimąstyti apie gyvenimą. (Emilė 7 kl.)

Man labai patiko visos pamokos. Jas buvo labai įdomu žiūrėti. Sužinojau labai daug įdomių dalykų, apie kuriuos net nebuvau pagalvojusi. Gavau daug patarimų, kaip įvertinti, ką turiu.(Gertrūda 7 kl.)

Man Mokonomika labai patiko. Buvo daug papasakojama apie tai, ko aš nežinojau. Tikiuosi įgytas žinias pritaikyti ateityje.(Ovidijus 7 kl.)

Pamokos buvo labai įdomios ir tikrai verta buvo sėdėti prie kompiuterio tiek laiko. Daug kas paaiškėjo ir daug ką supratau, ypač paskutinėje pamokoje, nes pats svajoju būti „youtuberiu“. Taigi buvo verta viską išklausyti ir įsidėmėti. (Emilis 7 kl.)

 

Mokonomikos renginys man be galo patiko. Ši pamoka patvirtino jog reikia siekti savo tikslo. Mokytojai mane įkvėpė ir motyvavo stengtis dėl savo ateities, išmokau du magijos triukus ir dar labai daug visko. (Rustė 7 kl.)

 

Man patiko Mokonomika. Sužinojau, kaip taupyti pinigus. Įdomiausia buvo gaminimo pamoka. (Simonas 7 kl.)

 

 Didžiausia nuotolinė pamoka „Mokonomika“ man labai patiko. Daug sužinojau apie investavimą ir dažniausiai daromas klaidas investuojant. Supratau, kaip atskirti norą nuo poreikio. Sužinojau, kad Lietuvoje galime pradėti dirbti nuo 14 metų, tačiau galima dirbti tik tokius darbus, kurie netrukdo mokyklai. Supratau, kad darbo galimybės yra čia pat prieš nosį. Taip pat išmokau 2 magijos triukus su pinigais, kuriuos demonstruosiu savo artimiesiems ir šeimai. (Gabrielė 7 kl.)

 

Mokonomikos pamoka man labai patiko. Daug sužinojau, buvo smagūs užsiėmimai ir apskritai įdomi programa. Ypač patiko magijos triukai ir skanių, lengvų patiekalų receptai. Manau, kad ši pamoka buvo labai naudinga, įkvėpė stiprybės ir taip pat suteikė laiko pamąstymui apie ateities planus. (Smiltė 7 kl.)

 

                                           Didžiausia nuotolinė pamoka „Mokonomika“

            Iš esmės labai džiaugiuosi, kad turėjome galimybę dalyvauti šioje nuotolinėje pamokoje. Buvau susidaręs išankstinį įspūdį, kad viskas vyks labai nesklandžiai ir neįdomiai😉...

Tačiau „Mokonomika“ pranoko mano lūkesčius. Labai patiko visas formatas, pamokos aplinka,  puikiai parinkti vedėjai, nebuvo nieko nemalonaus, neįdomaus ir svarbiausia kvailo. Visi kalbėję žmonės buvo savaip įdomūs ir savi. Man labiausiai patiko trys „MOKONOMIKOS“ pamokos ir jų lektoriai.

            Jau seniai žinau apie Tomą Ramanauską ir Kristupą Sabolį (vienos pamokos vedėjai) bei jų projektą „Kūrybingumo mokykla“. Kuo man jie patinka? Tuo, kad visada pasako kažką įdomaus, pateikia netikėtų pavyzdžių, drąsina kuriančius žmones, jų laidos, pranešimai išsiskiria savitu stiliumi.

            Kita įdomi ir informatyvi pamoka buvo „Kaip užsidirbti savo svajonei šiandien?“ Ši paskaita sudomino tuo, kad pats ir nemažai mano bendraamžių draugų šiuo metu intensyviai ieškome galimybių užsidirbti, todėl tai, ką išgirdome, buvo labai aktualu ir svarbu.

            Paskutinis „topikas“ - ,,Skaitmeninis pasaulis – aš valdau, aš laimiu“. Manau, tokia pamoka buvo būtina, nes šitoje pamokoje galėjau atpažinti ir suprasti save. Jau kurį laiką jaučiu, kad esu socialinių tinklų auka. Su tuo stengiuosi kovoti. Noriu tikėti, kad išgirsti patarimai padės ne tik man, bet ir kitiems jauniems (o gal ir ne tik) žmonėms įveikti šią priklausomybę.

            Viską apibendrindamas galiu teigti, kad dalyvavęs, stebėjęs „Mokonomikos“ pamokas jaučiuosi neiššvaistęs veltui savo laiko, šio bei to išmokęs, tapęs išmintingesnis bei drąsiai galiu teigti, kad tikrai įdomiai praleidęs šią dieną.

                                                                                                                     Martynas Buslius, IC

            Labiausiai patiko „Swedbank“ Finansų laboratorijos lektorės Natalijos Vėževičienės pamoka, nes, mano manymu, ji buvo aktualiausia jauniems žmonėms. Lektorė pasidalijo patarimais, kaip atrasti savo talentus, kaip ieškoti galimybių savo aplinkoje. Patarė netapti vieno darbo įkaitu ir išbandyti pačius įvairiausius darbų pasiūlymus. Supratau, jeigu iš tiesų žmogus nori dirbti, gali atsakyti į klausimą, kodėl jis būtent tai nori daryti, tai veiklos turi imtis čia ir dabar. Mano nuomone, pamoka buvo naudinga, nes paskatino susimąstyti apie darbo galimybes.

Gabija Liaugaudaitė, 9c

           

            Man labiausiai patiko Rasos Jauniškienės ir Renatos Gudinskaitės pamoka apie skaitmeninį pasaulį. Buvo kalbama man ar mano bendraamžiams aktualia tema. Sužinojau keletą būdų, kaip išsigydyti priklausomybę nuo išmaniųjų telefonų ir interneto naršymo. Taip pat buvo šiek tiek neįtikėtina išgirsti, jog ši priklausomybė gali sukelti depresiją...

                                                           Albertas Guščius, 9c

 

            Dalyvaudama Swedbank didžiausioje nuotolinėje pamokoje ,,Mokonomika“  labiausiai susidomėjau Natalijos Vėževičienės pamoka ,,Kaip užsidirbti savo svajonei šiandien? “. Ji labiausiai mane sudomino todėl, kad lektorė kalbėjo man aktualia tema ir įkvėpė kažką savo gyvenime pradėti keisti. Ji įrodė man, kad kiekvienas, net ir aš, turi talentą, kuris slypi giliai mumyse. Įrodė, kad darbas yra skirtas ne tik tam, kad užsidirbti pinigų (dėl ko dauguma ir dirba), bet tam, kad susirasti pažinčių, pomėgių, praplėsti savo akiratį bei įgyti patirties. Supratau, kad klydau galvodama, jog mano amžiaus paaugliai negali dirbti ir užsidirbti pinigų savoms išlaidoms. Taip pat,  kad kiekvienas mano amžiaus paauglys gali susirasti darbą ir juo mėgautis vis labiau atrasdamas save.

                                                           Justina Bagdonaitė, 9c

 

            Man labiausiai patiko Šarūnės Smakalytės pamoka apie inovacijas ir vienaragio auginimą (idėją). Ši pamoka sudomino patarimais, kaip atrasti TĄ idėją, koks pratimas gali padėti ją atskleisti, išgryninti ir į ką reikia atsižvelgti, norint tą idėją įgyvendinti, kad ji taptų reali.

                                                            Jonas Jankauskas, 9c

           

            Labiausiai patiko lektoriaus Gabrieliaus Liaudansko pamoka, nes jis daug apie pilietiškumą kalba tiek savo dainomis, tiek darbais. Svaras aiškino, ką kiekvienam iš mūsų reiškia būti piliečiu, kokios yra piliečio teisės ir pareigos, ką mes galime duoti savo valstybei šiandien ir ateityje.

                                                           Emilija Krivegaitė, 9c

 

            … jau nuo dvylikos metų atsirado noras dirbti ir užsidirbti. Būtent nuo tada turiu svajonę, kurią noriu įgyvendinti. Ji vis didėja ir plečiasi. Aktualiausias klausimas buvo, iš kur gauti man reikalingų pajamų. Lektorė Natalija Vėževičienė labai aiškiai atsakė į man rūpimą klausimą. :)

                                                           Liepa Galinytė, 9c

  • Hits: 1912

KAUNO ARKIVYSKUPIJA

eTwinning - tai bendruomenė Europos mokykloms

PARAPIJA

Kauno Technologijos Universitetas