Š.m.kovo 28 d. 7b klasė (auklėtoja E.Mikniuvienė) aplankė Anykščius

Pabuvojome siaurojo geležinkelio muziejuje, kuris veikia siaurojo geležinkelio stoties komplekse.

Susipažinome su traukinių istorija, pamatėme senovinių mašinų, motociklų ekspoziciją, dalyvavome protmūšyje. Vaikai išbandė savo jėgas važinėdami rankine drezina. Po to vykome į arklio muziejų, kur ne tik praplėtėme žinias apie arklius, bet ir dalyvavome duonelės kepimo edukacijoje. Koks malonus jausmas glostyti, formuoti duonos kepalėlį! O koks skanus senovinis valgis: krosnyje keptos bulvės su sviestu, rūkyta mėsytė su krosnyje kepta duona, baltas varškės sūris su medumi, pyragas su žolelių arbata! Po tokių šaunių edukacijų ir vaišių šiek tiek pramogų. Adrenalino mėgėjai pilnu greičiu galėjo skrieti vasaros rogutėmis nuo Kalitos kalno. Na o po to laimės ir sėkmės siekdami lipome į Laimės žiburį. Neatsisukome, nekalbėjome, kad sėkmė mūsų neapleistų. Kelionę baigėme gėrėdamiesi Puntuku, kurį nešė ne tik ledynai, nešė ir velnias, norėjęs sudaužyti Anykščių bažnyčią....